יום שבת, 28 במרץ 2009

תיכנונים ראשוניים

לפני הכל יש צורך להבין מה מטרת הנסיעה, מי משתתף, לכמה זמן ולאן.
ההרהור הראשוני היה לניו-זילנד אבל אחרי בדיקה קצרה זה נפסל עקב תאריכים ועונות הטיול.
בשלב זה התאריכים לא היו סגורים אבל דבר אחד היה ברור וזה שאנו צרכים לנסוע מייד עם סיום עבודתי, עקב כך דובר על יציאה במהלך חודש אפריל. אחרי שניו-זילנד ירד כלעומת שבא, ארה"ב זה היה היעד הברור והמעודף עלינו.
אחת נפלה ההחלטה לצאת לצפון אמריקה דבר ראשון שרצנו זה להוציא דרכונים ולהנפיק ויזות. אומנם הייתי פעם או פעמיים בארה"ב אבל תוקף הויזה שלי פג ולכן הייתי צריך להפיק חדשה, לא דבר ברור מאליו כאשר אין לי עבודה ויש סיכוי שיערימו עלי קשיים בשגרירות. בכדי לעשות את הארוך קצר אספר כי הר הוליד עכבר, לקח לי בדיוק שעה עמידה בתור, שלוש דקות של ראיון, 0 תפסים מחזקים ו2500 ש"ח בכדי לצאת עם חיוך בפנים והויזות ביד.
אחרי שעברו את המכשול הראשון כנרת החלה בתהליך קבלת אישור עיקרוני ליציאת לחל"ת, וגם זה עבר יחסית בקלות.
לפני שעוברים לתיכנונים מעמיקים ישבנו וכתבנו מהם הדברים שיש צורך לבדוק עוד בטרם נבצע drill-in, גנים של הילדים ומה המחוייבויות שלנו כלפייהם, ארועים משפחתיים שהם must ולא ניתן לדלג עליהם וכו'.
שלב התכנונים הראשונים עבר וקפצנו בחדווה לשלב האמיתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה